22 Ağustos 2013 Perşembe

Pembe Hayaller


Kına gecemizin hazırlıkları,telaşı ve sonrası olusan ayak ağrıları ve yorgunluğunu hala atmış değiliz...Bu yorgunluk bitmeden ikinci aşama düğün için pazar günü bursa yollarında olacağız..

Tabi herşeyden önemlisi genç çiftimizin bir ömür mutlu olmasını diliyorum...



Bu süreçte çeyizime yeni güzellikler katmaya da devam ediyorum.

Taç'ın ürünü olan bambu bornoz setimiz.Kırmızı yerine pembe olmasını tercih ederdim fakat bu şekilde üretmemişler.Burdan Taç yetkililerine de sesleniyorum:)))



Tupperware'den aldığım Hello Kitty kapaklı mikser kabı:)) yine pembe:))


En çok sevdiklerim:))) www.seksenlereozlem.com dan alındı.Sizlere daha önce de tavsiye etmiştim.

Cupcake türk kahvesi fincan takımım;


Diş fırçalık;


Sıvı sabunluk;


Diş macunluk;


Sabunluk;


Banyo için bu renge uygun çöp kovası arıyorum.Sizinde aklınızda olsun..bilen ya da gören olursa ya alsın ya da bana haber versin:))


Ve veeee buna bayılıyorummmmmm:))) Ama bu amerika'dan:))

Mickey buz maşam:)) buz kovası da var mıdır acaba?:)))


Yeni ciciler yolda:)))

Hepinizi pembe pembe kucaklıyorum:))



1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...