12 Ağustos 2013 Pazartesi

Tantitoni harikalar diyarı:)


Pazar günü bir optimum ziyaretimiz sonucunda agzım kulaklarımda eve döndüm:))))) 
   
      Niye mi?

Tantitoni'ye girip de mutlu olmadan çıkmak mümkün değil...İlla birsey almak zorunda değilsin...Çok kısa bir an bile olsa dünya ile bağlantını koparmak istersen gir...Hiç çekinme...Unutuyorum o anda herşeyi...o renklerin, o desenlerin dünyasında kaybolup gidiyorum... 

  Ve işte pazar günü tam da böyle oldu:)) unuttum herşeyi..yaklaşık 1 saat o dünyada dolaştım durdum:))
 
Ve bu dolaşmanın sonucunu aşağıda görebilirsiniz:)))

Aylardır hayranı olduğum pembiş çaydanlığım:)) (hepsinin hayranıyım aslında da )




İçinde 6 adet cam tabağı bulunan kapaklı kahvaltı setim...


Ne zamandır almayı planladığım pembe ve mor cupcake desenli melamin pasta-kek fanuslarım:))


Bunlar pembe ve mor silikon bardak kapaklarım:))


Pembe zeytinliğim:))



Bu pembiş ayakkabı çekeğim ise şok marketten:))


Ve son olarak pembe tarağım tahtakale den alındı:))



Yeni yazılarım çok yakında sizlerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...