6 Ağustos 2013 Salı

A101 Ganimetleri

Cupcake çılgınlığım ne zaman son bulur? Bunun cevabını inanın bende bilmiyorum:)))) Hem sekliyle hem renkleriyle farklı bir güzelliği var...Sevmemek mümkün değil...

  Eromel'in çeyizi ağırlıklı pembe rengiyle şeklini alırken en sevdiklerime (onlar kendilerini gayet iyi biliyor) çeyizimin güzelliklerini sermek için çok sabırsızlanıyorum:))

Bugün ismini de vereceğim bir instagram kullanıcısında tesadüfen gördüğüm tatlı şeyler için hemen A101 e koştum. "gurmesirine" adlı kullanıcı ismiyle instagram da hesabı bulunan bayan'a da ayrıca tesekkurlerimi sundum. Sabahtan itibaren herkesin nasiplenmesini isteyerek duyurusunu yaptı.Onun sayesinde bende cupcake li mutfak ürünlerime yenilerini eklemiş oldum.

Bakalım Eromel'in çeyizine yeni neler gelmiş?:)


Cupcake desenli peçetelikler ve bardak altlıklarım:))(nasıl mutluyum şu an tahmin edemezsiniz))


Cupcake desenli servis takımım:)))


Kek ve kurabiye sunumlarımda kullanacagım katlı servis tabaklarım:))


Tam da aradığım özellikte bulduğum 6 adet çay bardağı ve 6 adet çay tabağı(ben iki takım yaptım)


Ve son olarak bebeklerimin toplu resmi:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...