9 Ağustos 2013 Cuma

Bayramın güzellikleri:))


İlerde yasayacagım evim için çok heyecanlıyım:)) Ve bu heyecanımı etrafımdaki herkese yansıttıgım için onlar da heyecanlı:)Bir an önce evimize gelmek için sabırsızlanıyorlar..

Yeni gelenler,kendi el emeğimle yapmayı planladıklarım:))cok cookk planlar var:))

Arefe günü çalışkan galeriye kızkardeşimim alışverişi için girmiştik. Girdiğim anda gördüğüm bir sunum tabağı beni benden aldı ve bu benim olmalı dedim..

Bayan figurlu sunum tabagi




Bu da çok sevdiğim bir arkadaşımdan bana hediye gelmişti..Renki bir rendem oldu sayesinde..
Moulinex fresh express dograyici rende..





1 yorum:

  1. tatlım o servvis tabağının kek fanusu da var harika ama ben bulamıyorum yaa aynı robottan bende aldım güle güle kullanalım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...