9 Ağustos 2013 Cuma

Mutlu ve pembe bayramlar:))

Herkese merhaba:))
Şeker tadında bir bayram geçiriyoruz:) Bu bayram benim için daha özel,daha anlamlı ve daha güzel:)) Sebebini biliyorsunuz:))
   İlk günümüz oldukça telaşlı geçti. Önce kız tarafı sonra erkek tarafı ziyaretleri:)) İlk gün kahvaltısı anneannede yapıldı..Kız evi olarak cocuklar,torunlar,gelinler ve aileye yeni katılan damatlar:)) Sonra erkek tarafı yine cocuklar,torunlar,hep biraradaydık...
  Mutlu , cok mesut zaman geçirdik ve günü noktaladık.
 İkinci günümüzde ise sabah kahvaltıya davetli olarak geldiğimiz Foca'da gelmişken denize girmeden olmaz denildi..Hanedan'ında bayramını kutlamaya geldik:)) hazırlıksız geldiğim için denize giremedim:( blogumun için bir yazı şart dedim Ve ben bu yazıyı size deniz kenarında çimlerin üstünde yazıyorum:)) 

Yeni cicilerimm var tabi onları paylaşmak lazım;)) inanın sizde çok begeneceksiniz:))görür görmez  ben aşık oluyorum:))

Buyrun mouse aşagı kaysın:))

Taç'ın lisanlı nevresim takımı:)) en mickey&minnie'lisinden:))))


Hello kitty ve cay saati defterlerim.Bu defterler benim tarif defterlerim olacak:)) anne'den gelen mor sürahim,renkli bıçaklar,spatulalar,çakmaklar,soyacaklar, ayakkabı düzenleyicisi,pasta dilimleyicisi,


Renkli kapaklar, yine cupcake li tuzluk&biberlik,minnak tavalar,kurabiye kalıpları,buz kalıpları,spatulalar,kestane çizici,makarna zamanlayıcısı ve narmatik:))


Leopar desenli mutfak önlüğüm ve leopar lavabo fırçam, corba karıştırıcısı,soğan ve sarımsak kapları,mınnak tavam:))


Kurabiye kalıpları,dantel desenli bardak altlıkları,noel baba(yılbasına özel)masa örtüsü,kek kalıpları ve peçeteleri,masa süsleme pulları,mickey peçete,buz kalıpları,elma dilimleyicisi,yumurta zamanlayıcısı, gülen yüz diş fırça-macunluk,


Tantitoni kek kalıpları,poşet mandalları,mickey kurabiye kalıbı,cupcake tuzluk&biberlik,kesme tahtası,


Eromelin Çeyizi'nin sevgili takipçileri okumakla bitmez...Arada yorum yazın ki beni de motive etmeyi unutmayın:)) 


Mutlu bayramlar...

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...