6 Ağustos 2013 Salı

Sadece çeyizim:))


Ne elbise ne de ayakkabı... Artık bunları düşünmüyorum. ilerde yasayacagım evim için en güzelini ve en özelini almayı istiyorum.. Ve bunun için araştırıyorum,buluyorum,alıyorum..

Rengarenk bir mutfak... Rengarenk bir ev... Düşünmesi bile mutluluk verici:))) En önemlisi ise bu evde yasayacak olan çiftin mutluluğu:))

Bu arada Yasemin ablamin biricik oglu Can Çavuşoglu'na sevgiler:)) Ne alaka demeyin:)) Mevzuyu o biliyor:)) 

Yeni cicilerime kavuştum...

4 adet kaşıklı dondurmalıklarım ve bardak karıştırıcılarım. www.bidunyaindirim.com dan alındı.


Eurofloranın internette online satış yaptığı www.herdekora.com dan çeyizime almış olduğum fevkalede parçalar..
Kuş figürlü kafes dekor askılığım, cupcake bardak altlıklarım, cupcake ve gelin&damat figürlü buzdolabı magnetlerim...




www.seksenlereozlem.com dan aldığım cupcake kumbaram.. Bu güzel kumbaramda cok paralar biriktiririz inşallah:))
Ve söylemeden geçemeyeceğim bu siteyi mutlaka ziyaret edin...








1 yorum:

  1. mutfağınızın fotoğraflarını paylaşmayacak mısınız?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...