8 Eylül 2013 Pazar

Kendin Yap - 2



Düğünler bitti..geri döndüm nihayet...sizlerle birşeyler paylaşmayalı nerdeyse 20 gün olacakmış..
 
Önce kızkardeşimin kınasıydı,düğünüydü,sonra eltimin düğünü... Koş emel Koş:)))

Yaza kadar artık düğün yok!!! Sıra benim...kimseye vermem:)))
 
Sürekli bir koşturma var dedim. Dedim de bu koşturma hiç mi birşeyler almadım ya da yapmadım.. 

Sizce mümkün mü??

Cupcake sabunlarım...


Tül keselere koyduk...




Gelinlik ve damatlık özel tasarımım askılarım..





Mickey tasarımım amerikan servislerim..bana özel..


Ve taslarla süslenmiş hali...


Çiçek peçete yüzüklerim...


Benden bu kadar...yeni kendin yap projeleri tasarım aşamasında..bekleyin...:))


1 yorum:

  1. woaww süper olmuş hepsi sabunlarda kullandığın desenler nedir canım nasıl yaptın ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...