14 Eylül 2013 Cumartesi

Yeni yeni yepyeni:))



Eromelin Çeyizi'nin sevgili takipçileri:))

Hepinize merhaba...Musmutlu bir hafta sonu bizimle olsun...

Hayatımda değişikler yaşanacak... Gerçekten mutlu ve kendimi çok iyi hissedeceğim yeni durumlar oluyor.. Çok yakında... 

Ve şimdi neler almışız bakalım;

Hello kitty şişe kılıfım ve hello kitty kumbaram;


2 tane kalpli salata kasesi;


Kırmızı ve beyaz kalpli çerezlik;


Pembe sürahim;


Cupcake desenli minik standlarım;


Pembe renkli biev mia 36 parça çatal-bıçak setim;


Cupcake desenli mutfağım için almış olduğum saatim;


Şimdilik bu kadar...Bir sonraki yazımı bekleyin:))) 

3 yorum:

  1. merhabalar bloğunuzu yeni keşfettim ne çok şey almışsınız cici cici bayıldım valla anladığımkadarıyla acemi bir bloggersınız öncelikle bloğunuza üye olup her yazınızı takip etmek isterim bunun için blogger kumanda panelinden ayrlardan izleyici gadgeti eklerseniz sevinirim tek tek aldıklarınızı inceliciimmmm bende çeyiz bloğuyum banada beklerim sevgilerimi bol bol gnderiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. acaba çatal kaşık setinizi neren aldnızz ben bulamyrm daa :(

    YanıtlaSil
  3. evet çatal bıçak takımınızı nereden aldınız acaba???

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...