26 Eylül 2013 Perşembe

Hello kitty wonderland💓


İstanbul'da 2.gün


Avrupa yakasında kalıyordum. Ama aklım Anadolu yakasındaydı.. Neden mi?

   Dünya'nın en büyük Hello Kitty World'ü 2.5 ay önce Ataşehir'e açılmış. Türkiye'de sadece 2 mağazası var. Diğeri de Suadiye'de. Ataşehir mağazasından daha küçükmüş. 20 milyon dolar harcanarak 3.000 metrekare alana kurulmuş Ataşehir mağazası 7'den 70'e herkesin aklını alacak cinsten. Çoçuklu ya da çocuksuz nasıl gidersiniz bilmem temkinli gitmekte fayda var:))

İstanbul'daki 2.günümde sırf orayı görebilmek için o kadar yolu göze alarak,3 araç değiştirerek gittim,gördüm...görmedem dönmem dedim:)))

Daha mağazaya girmeden,yolun karşısında fotoğraf çekmeye başladım.. Kalp atışlarım hızlandı:)
 Bahçesine girdiğim anda beni karşılayan mağaza çalışanlarına ilk sözüm "burası ne kadar güzel" demek oldu:)) 
Çalışanların hepsi oldukça temiz,bakımlı ve güleryüzlüydüler. 



Hello kitty (Dünya'nın en zengin kedisi:))















Ürünlerin resimlerinin tek ya da toplu resim çekimi yasakmış. Siz bana bakmayın:))
Ama kendinizi çekebilirsiniz..


Ürünlerin fiyatları tercihinize göre değişiyor. Uygun fiyatlarda birşeyler mutlaka bulabilirsiniz.




Tuvaleti bile ayrı güzellikte..


Asansör kapısı..


Asansörün içi..


Hello kitty'nin sokak havasında tasarlanmış evine giden yolu..


Heryerde hello kitty..




Hello kitty'ler içinde ben..


Hello kitty dilek kutusu
















Fiyatları da gayet makul..





1 yorum:

  1. aman allahım hepsı hello kıttlı ay ne hos pembe pembe canım bende ceyız bloğu yazmıştım bloğuma beklerım sevgıler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...