14 Temmuz 2013 Pazar

Yeni bir hafta ve yeni başlangıçlar...

Kısa bir aradan sonra herkese merhaba:)))yeni bir haftaya başladık.Umarım bu yeni hafta da yeni başlangıçlar bütün güzellğiyle bizi bulur...

Peki ben bu kısacık arada neler yaptım?Cumartesi gecesi nişanlımla beraber Bayraklı'da bulunan Saime Sultan Yalısında bir düğüne katıldık.Düğünü tüm detaylarıyla gözlemledim.Oldukça emek ve duygusallık:)) harcanmış.Çok hoş bir düğündü.Burcu ve Husseın'i tebrik eder,bir ömür mutluluklar dilerim...


Asıl konu pazar günü:))))Nesliii kahkahanı duyar gibiyim:)))) öğlen saatlerinde başlayıp gece 23:00'e kadar (biraz daha geç de olabilir)süren bir tempodan bahsedeceğim:)) yorgunluktan dolayı benim uykuya geçmem 01.30 du...ee ne oldu diyorsunuz? Hemen söyleyeyim?
   16 ağustos kızkardeşimin kına gecesi olacak. Onun için hazırlıklara start verildi..biz de tüm gün bu hazırlıklarla meşgul olduk..




7 yorum:

  1. Keyifli çalışmalar :)

    YanıtlaSil
  2. NESLİŞ ; Bebek sayfana bayılıyorum ve sabırsızlıkla yeni paylaşımlarını bekliyorum:)))

    YanıtlaSil
  3. canım neslim çok tesekkur ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NESLİ: Rica ederim Emelcim.Yazıyı okurken kahkaha attım seninde tahmin ettigin gibi :))))ama yorgunluk olsada herşey çok keyifliydi, ellerinden içilen kahve aldı zaten tüm yorgunlugu.. Teşekkürler mikili kızzz:)

      Sil
  4. bu kızkardeş benmiyim acaba :))) gamze

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sensin Gamze'cik:) her şey senin için prenses:) yasemin çavuş

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...