9 Temmuz 2013 Salı

Migros ganimetleri 👰

Market market gezmeyi cok severim.benim gibi gezmeyi seven de vardir elbet:) yaklasik iki hafta once yine bir market gezmesi sonrasi alinanlari sizlerle paylasiyorum..cupcake delisi ben neler almisim bakalim:)) 

Kapakli dondurmalik.tercihe gore sekerlik olarak da kullanilabilir. Ben 4 adet bulabildim.

Mickey minnie li disney pecetelerim:))misafirlerim simdiden sabirsizlanmali:))

Yine bir cupcake harikasi 3 lu cerezlik

Renkli poset kapama mandallarim

İcecek icerisinde buzun eriyip suya donusmesini sizde benim gibi sevmiyorsaniz bu renkli buz kaliplari ideal:))

İster meyve ister kek sunumlariniz icin cupcake servis tabagi..gorunce almadan olmaz dedim:)

Bunlara ek olarak 6 adet saklama kavanozlari yine cupcake:))takim yapmak sart:))


2 yorum:

  1. yaa nasıl denk geliyor size bunlar ben de istiyorummm

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok şık.Evinizi hayal ettim de müthiş olacak :)Tam tarzım.Ben de bayılıyorum pembe olan her şeye!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...