9 Temmuz 2013 Salı

Renkli mutfağım(çok yakında:)) 🎀

Yeniden ben:)))hem de en pembesinden:)))) evimin renkli ve cıvıl cıvıl olması için elimden geleni yapıyorum....sizler de sırasıyla görüyorsunuz zaten:))amacım evime ben dahil giren herkesin enerjisinin değismesi...bu sayede mutlu da olabiliriz:))
Bu kez bloğumda tencere setim bir kaç parça mutfak eşyası olacak...
Herkesin zevkine uyar mı bilmem ama ben renk olarak vuruldum:)) ve anında alışverişi gerçekleştirdik
Yengem yani Ferhan'cığımın önerisi üzerine iş çıkışı galeri çeyiz'in yolunu tuttuk...Ve bu tencere seti artık benim oldu:))fiyat olarak gayet de makul...her keseye uygun...

Tencere setini yalnız bırakamadık tabi:)) yanına da yine bu renkli parçalardan aldık..makarna süzgecim,3 adet pembiş saklama kavanozlarım,iki adet biri pembe diğeri mor baharat değirmenim ve son olarak pembe ekmekliğim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...