29 Temmuz 2013 Pazartesi

Bursa Ganimetlerim:)



Hiç dinlenmeden, az uyku ile geçen bir Bursa seyahatinin ardından yaptıklarımı bir önceki blogda özet olarak sizlerler paylaştım..

Çeyizim için aldıklarımı da bir sonraki blogda paylaşacağımı belirtmiştim. Alışveriş yaptığım mağazalar İzmirde de bulunan mağazalar fakat denk gelince girebiliyorsun.. Bu sebeple Bursa'da gezme imkanım oldu. Hadi başlayalım:)

Bu arada Gamze Gelin'in çeyizi için ayrıca bir blog hazırlanacaktır. Çok yakında çeyiz serilecek.Bilginiz olsun:))

Eromelin Çeyiz'ine yeni neler alınmış?? Hadi başlayalım..

Gamze Gelin için Paşabahçe mağazasında bulamadığımız kadehleri bulma ümidiyle girdiğimiz ve yine orda da bulamadığımız (İkea'da bulundu:)) Carrefour'dan bana düşenler ,

Sirinler bardaklari oldukca sirin. Buldugum yerden mutlaka aliyorum..Daha onceden 2 tane almistim.Su anda 4 adet mevcut ve bir takim olacak. Ayrica pecetelere merakim cok fazla..Sizler de bulursaniz benim icin 1 adet almaktan cekinmeyin:))



Yine Gamze Gelin'e çay takımı ve sürahi almak için ikinci durağımız olan Paşabahçe ,

Bardak isaretleri:))sunumlarim harika olacak:))



Ne var ne yok bakalım dediğimiz 3.durak Kütahya Porselen ,

Servis altligi, dekor askilik(yesil,pembe), bardak altligi, 


Kütahya porselen'den sonra uğradığımız ve her seferinde hayran olduğum English Home mağazası,

Kuş figürlü yumurtalık ve yine kuş figürlü peçeteliğe bayılmış durumdayım:)

 


Ve son olarak 4.durağımız İkea (evinizin herşeyi)) ,

Beyaz pecetelik ve 3'lu gul desenli mumluk,



Ve ve ve bu kez benim almadığım, bana hediye gelen havlu takımım... Gamze Gelin'in kayınvalidesi Zeynep Teyze'nin Eromelin Çeyizi'ne hediyesi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...