8 Temmuz 2013 Pazartesi

Merhaba🎀

Heyecan içinde başlıyorum:)
Hepinize merhaba...
Bu benim ilk yazım olacak.İnşallah da devamı gelecek...
Peki nasıl karar verdim? Blog yazmaya çevremin isteğiyle başladım.Bu zamana kadar kendi tasarımlarım ve aldıklarımı blog da yazıp paylaşmamı istediler.Sosyal medyayı cok fazla kullanıyorum,çok araştıyorum,çok geziyorum.internet,çeyiz mağazaları ve süpermarketleri gezmeye doyamıyorum:)E tabi bende kırmadım ve blogger olma yoluna girdim.
Amacım burda yaptıklarımı,aldıklarımı sizlerle paylaşıp fikir sağlamak ve en önemlisi de sizlerin beğenisini kazanmak...Sizlerin de önerisi olursa eleştirmek de dahil:) çok sevinirim...
Bu yazıyla başladım... Paylaşımlarıma ise en yakın tarih yani bugün itibariyle geriye dönük giderek başlayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...