29 Temmuz 2013 Pazartesi

Bursa çıkartması :)

Düğün ekibi çarşamba günü bursaya gitmişti.Yoğun ısrarlara dayanamayıp (tabi gelmeyeceğimi biliyorlardı) cuma günü ani bir kararla otobüse binip gece 00:30'da bursaya vardım. Çağlar beni otogardan alıp eve bıraktığında (sadece Neslican'ın haberi vardı) annem ve gamze'ye büyük süpriz yaşattım:))))) Annemin verdiği tepki hala dilimizde:))) O gece sabah karşı uyuyup sabah ise erkenden yollara düştük. Önce perdeciye gidildi. Karar aşaması oldukça uzun sürdü. Daha sonra (bu süreç neyse ki çok kısa) halı işini de hallettik. Ufak tefek ev ihtiyaçlarını ise Kapalı çarşı'ya giderek giderdik. Yemeğimizi de dışarda yiyip eve gectiğimizde saat 22:00 olmuştu:( Pazar yani son gün kahvaltı bile yapmadan önce Zafer plazaya yol aldık. Gamze gelin'in eksiklerinin bir kısmını Paşabahçe mağazasından,kalan kısmını da İkea'dan hallettik ve bitirdik:))


 Her girdiğim mağazadan bir ürün almadan çıkamadım:)) Bir sonraki blogda onları göreceksiniz..Mağazalardan fotoları da sizler için çektim..


İkea;





Paravan'a bayıldım..






Bloğumun guzel mankeni Gamze'miz:)




Bloğuma renk katan insanlar:))





Paşabahçe;
Beyaz Butik Wedding planner.Mutlaka inceleyin.


Cupcake servis tabağı;

Cupcake cam saklama kavanozu;


Bardak işaretleri:))





Halı evi;

Zevkinize göre almadan çıkamayacağınız bir yer..Şiddetle tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...